Πέμπτη 25 Αυγούστου 2016

Sigma επιχειρηματικότητα : Έρευνα της PayPal/GfK δείχνει πως οι Έλληνες πλέον δεν χρησιμοποιούν το internet απλώς για αγορές !



Σχεδόν το 95% των Ελλήνων online καταναλωτών πραγματοποιεί  αγορές σε ξένα onlineκαταστήματαΤα πιο δημοφιλή καταστήματα εδρεύουν στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Κίνα, τις ΗΠΑ και τη Γερμανία.
·         Το 88% των αγοραστών δεν διστάζει, ούτε προβληματίζεται στο να κάνει αγορές από εμπόρους που έχουν έδρα σε ξένες χώρες.
·     Παράλληλα, γίνεται όλο και πιο δημοφιλής η τάση να κερδίζεις χρήματα σε σύγκριση με το να κάνεις απλώς αγορές online: περισσότεροι από το 37% των Ελλήνων ερωτηθέντων δήλωσε ότι λαμβάνει ηλεκτρονικές πληρωμές για υπηρεσίες προσφερόμενες μέσω διαδικτύου, και το 13% πουλάει onlineπροσωπικά είδη που δεν χρησιμοποιεί πλέον.


Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έρευνα από την PayPal και την GfK, σχεδόν το 95% των Ελλήνων online καταναλωτών πραγματοποιεί αγορές σε ξένα e-shops. Το Ηνωμένο Βασίλειο προτιμάται από τους περισσότερους Έλληνες online αγοραστές: το 54% των e-shoppers που κάνει διασυνοριακές αγορές, έχει αγοράσει είδη από εκεί. Άλλοι προορισμοί διασυνοριακών αγορών είναι: η Κίνα (47%), οι ΗΠΑ (34%) και η Γερμανία (21%).  

Η περιέργεια σχετικά με την πραγματοποίηση αγορών σε ξένες αγορές πηγαίνει χέρι με χέρι με τα νέα κίνητρα προς τους Έλληνες online πελάτες, καθώς λαμβάνουν υπόψη τους μια νέα σειρά αξιών και πλεονεκτημάτων· παραδόξως, η έρευνα για εύρεση προϊόντων μη διαθέσιμων σε τοπικό επίπεδο δεν είναι ο μοναδικός σημαντικός παράγοντας. Σύμφωνα με τους Έλληνες καταναλωτές, ο Νο1 λόγος για αγορές από το Ηνωμένο Βασίλειο,  τις ΗΠΑ, και τη Γερμανία είναι οι καλύτερες τιμές στα προϊόντα, (27%, 22% και 22% αντίστοιχα), ακολουθούμενος από την πρόσβαση σε είδη μη διαθέσιμα στη χώρα τους, καθώς και την καλύτερη ποιότητα των προϊόντων. Αξίζει επίσης να σημειωθεί πως όσον αφορά στην Κίνα, οι αγοραστικές αποφάσεις επίσης βασίζονται κυρίως στις καλύτερες τιμές: αυτό αποτελεί το βασικό κίνητρο για το 72% των Ελλήνων online καταναλωτών που ψωνίζουν από τη χώρα αυτή. Παρότι η απόφαση για τις αγορές μπορεί να είναι εύκολη λόγω των ελκυστικών προσφορών στην Κίνα, οι πελάτες που ψωνίζουν από ξένες αγορές, λαμβάνουν επίσης υπόψη τους τα επιπρόσθετα προγράμματα προστασίας καταναλωτή που τους επιτρέπουν να κάνουν ηλεκτρονικές αγορές και να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο στην περίπτωση οποιουδήποτε απρόοπτου περιστατικού. Με ένα ευνοϊκό πρόγραμμα προστασίας καταναλωτή, το 41% των Ελλήνων πελατών είναι πιο πιθανό να πραγματοποιήσει αγορές στο διαδίκτυο.


“Η ψηφιακή παγκοσμιοποίηση του εμπορίου είναι γεγονός, και οι Έλληνες πελάτες έχουν αρχίσει να κατανοούν καλύτερα τα οφέλη της” – δηλώνει ο Matt KomorowskiManaging Director της PayPal για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη. “Γι’ αυτό σήμερα παρατηρούμε ότι διερευνούν πιο φθηνές αγορές από την Κίνα σε καθημερινή βάση. Και ο αριθμός των πελατών που αγοράζουν από εκεί, συνεχώς αυξάνεται – σήμερα το 47% των Ελλήνων πελατών αγοράζει από την χώρα αυτή”, προσθέτει ο Matt Komorowski. Την ίδια στιγμή, όταν αναφερόμαστε σε προϊόντα υψηλής ποιότητας και μοναδικά, οι καταναλωτές στρέφονται σε ξένες αγορές όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ και τη Γερμανία. Και εδώ η PayPal διαθέτει μια εξαιρετικού επιπέδου πρόταση – καλύπτουμε τις αγορές από οποιοδήποτε μέρος του κόσμου με το Πρόγραμμα Προστασίας Καταναλωτή Program και στην πραγματικότητα αποζημιώνουμε το μεταφορικό κόστος επιστροφής του προϊόντος πίσω στον αγοραστή, με την υπηρεσία Refunded Returns (Δωρεάν Επιστροφή Προϊόντος). Η στρατηγική μας είναι να επιτρέπουμε στον κόσμο να κάνει τις αγορές του όπου επιθυμεί  – τον προστατεύουμε με κάθε τρόπο”.

Online αγορές όχι μόνο σε ειδικές περιπτώσεις

Οι Έλληνες στρέφονται σε online αγορές από το εξωτερικό κυρίως για να αγοράσουν είδη ένδυσης (41%), καταναλωτικά ηλεκτρονικά είδη (31%), κοσμήματα και ρολόγια (17%). Ωστόσο, άλλες κατηγορίες, όπως τα ψηφιακά αγαθά ή τα ταξίδια, γνωρίζουν επίσης αυξημένο ενδιαφέρον από τους online αγοραστές: αυτά τα είδη αντιπροσωπεύουν το καθένα το 11%των online αγορών που πραγματοποίησαν οι Έλληνες σε ξένα ηλεκτρονικά καταστήματα τους τελευταίους 12 μήνες.

Ανάμεσα σε όλους τους καταναλωτές που συμμετείχαν στην έρευνα στην Ελλάδα, το 88% δεν προβληματίζεται στο να κάνει αγορές από εμπόρους με έδρα στο εξωτερικό, και το διασυνοριακό εμπόριο δεν αποτελεί πλέον μια εξωτική εμπειρία για τους Έλληνες. Το 35% δεν το απασχολεί που είναι η βάση της εταιρείας, αρκεί να πρόκειται για αξιόπιστο και αναγνωρισμένο έμπορο, ενώ το 23% των ερωτηθέντων επικεντρώνεται στην τιμή – εάν το συνολικό κόστος είναι καλό, δεν έχουν δεύτερες σκέψεις για τις αγορές τους, ακόμα και αν ο έμπορος βρίσκεται στο εξωτερικό. Ταυτόχρονα, διάφοροι άλλοι επιπρόσθετοι παράγοντες οδηγούν τους Έλληνες να κάνουν αγορές από ξένα e-shops, με τα μεταφορικά κόστη να έχουν μεγάλη σημασία και να το δηλώνει το 88% των ερωτηθέντων. Η συχνότητα των online αγορών από το εξωτερικό δύναται επίσης να ενισχυθεί από την παροχή κουπονιών, προσφορών ή εκπτώσεων (41%), και ιστοσελίδων στην ελληνική γλώσσα (45%).


Ταχύτητα, ασφάλεια, προστασία και άνεση είναι οι βασικοί παράγοντες για την επιλογή τρόπου πληρωμής στις διασυνοριακές αγορές

Όταν ερωτήθηκε για τους λόγους για τους οποίους επέλεξε τον προτιμώμενο τρόπο πληρωμής στις ηλεκτρονικές αγορές από το εξωτερικό, το 46% των Ελλήνων online αγοραστών δήλωσε ως τον πιο βασικό, την γρήγορη διαδικασία πληρωμής. Τα άλλα πιο σημαντικά κίνητρα συμπεριλάμβαναν τον ασφαλέστερο τρόπο πληρωμής (44%), την άνετη διαδικασία πληρωμής (41%) και το κατά πόσο είναι ευρέως αποδεκτός ο τρόπος πληρωμής από τους εμπόρους (27%).


Ηλεκτρονικό χρήμα όχι μόνο για αγορές

Παρόλο που η έξυπνη κατανάλωση συνδέεται κατά κύριο λόγο με τις συνειδητές αγορές (αξιολογώντας την ποιότητα του προϊόντος και τα πλεονεκτήματά του), οι Έλληνες αποφασίζουν επίσης όλο και συχνότερα να προβούν σε πιο έξυπνες αποφάσεις αναφορικά με την πώληση. Φαίνεται τελικά ότι μας χαροποιεί να αναλαμβάνουμε συμπληρωματικές εργασίες εξ αποστάσεως ή να πουλάμε άχρηστα είδη. Το 6% των Ελλήνων ερωτηθέντων, που πούλησε κάτι στο εξωτερικό,  δήλωσε ότι έλαβε πληρωμές για τις χειροποίητες δημιουργίες του κατά τη διάρκεια των προηγούμενων 12 μηνών. Και πάνω από το 13% των Ελλήνων online πελατών έλαβε ηλεκτρονικές πληρωμές για την πώληση προσωπικών ειδών που δεν τους χρειάζονται πλέον. Για να είμαστε ακόμα πιο συγκεκριμένοι, μας δίνει χαρά να απαλλασσόμαστε από ενδύματα, χρησιμοποιημένα καταναλωτικά ηλεκτρονικά είδη, καθώς και έπιπλα ή βιβλία.

Οι διαρκώς αυξανόμενες ευκαιρίες του ηλεκτρονικού εμπορίου ως μια δεύτερη πηγή εισοδήματος αποκτούν όλο και μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τους Έλληνες πελάτες και δίνουν ώθηση στην ζήτηση για υπηρεσίες πληρωμών που βοηθούν με ασφάλεια, ευκολία και ταχύτητα την διαδικτυακή διαχείριση των οικονομικών μας.
«Οι εξελίξεις στην τεχνολογία βοηθούν να παρέχουμε στους πελάτες τα σωστά εργαλεία για να διευρύνουν τις ευκαιρίες του ηλεκτρονικού εμπορίου εκτός συνόρων, ανά πάσα στιγμή και μέσω οποιασδήποτε συσκευής» - αναφέρει ο Matt Komorowski. – «Οι Έλληνες εμπλέκονται άμεσα στο παγκόσμιο εμπόριο, κάνοντας χρήση ψηφιακών πλατφόρμων, προκειμένου να μάθουν, να βρουν εργασία, να παρουσιάσουν το ταλέντο τους, και να χτίσουν προσωπικά δίκτυα. Πάνω από το 24% των ερωτηθέντων από την Ελλάδα ανέφερε ότι έλαβε onlineπληρωμές από συγγενείς ή φίλους κατά τους τελευταίους 12 μήνες, και το 37% των Ελλήνων πληρώθηκε ηλεκτρονικά για παρεχόμενες μέσω διαδικτύου υπηρεσίες.» - συμπληρώνει ο ίδιος.

«Οι εξελίξεις στην τεχνολογία βοηθούν να παρέχουμε στους πελάτες τα σωστά εργαλεία για να διευρύνουν τις ευκαιρίες του ηλεκτρονικού εμπορίου εκτός συνόρων, ανά πάσα στιγμή και μέσω οποιασδήποτε συσκευής» - αναφέρει ο Matt Komorowski. – «Οι Έλληνες εμπλέκονται άμεσα στο παγκόσμιο εμπόριο, κάνοντας χρήση ψηφιακών πλατφόρμων, προκειμένου να μάθουν, να βρουν εργασία, να παρουσιάσουν το ταλέντο τους, και να χτίσουν προσωπικά δίκτυα. Πάνω από το 24% των ερωτηθέντων από την Ελλάδα ανέφερε ότι έλαβε onlineπληρωμές από συγγενείς ή φίλους κατά τους τελευταίους 12 μήνες, και το 37% των Ελλήνων πληρώθηκε ηλεκτρονικά για παρεχόμενες μέσω διαδικτύου υπηρεσίες.» - συμπληρώνει ο ίδιος.


Σχετικά με την PayPal
Στην PayPal (Nasdaq:PYPL), βάζουμε τον άνθρωπο στο επίκεντρο όλων των δραστηριοτήτων μας. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1998 και εμείς εξακολουθούμε να είμαστε στην πρώτη γραμμή της επανάστασης των ηλεκτρονικών πληρωμών. Η PayPal παρέχει στους ανθρώπους καλύτερους τρόπους διαχείρισης και μεταφοράς των χρημάτων τους, προσφέροντάς τους ταυτόχρονα τη δυνατότητα επιλογής και την ευελιξία για το πως μπορούν να στείλουν χρήματα, να πληρώσουν ή να πληρωθούν. Λειτουργούμε μια ανοιχτή, ασφαλή και ουδέτερη προς την τεχνολογία πλατφόρμα πληρωμών, την οποία χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις προκειμένου να συναλλάσσονται διαδικτυακά με τους πελάτες τους, σε καταστήματα, καθώς όλο και περισσότερο μέσω κινητών συσκευών. Το 2015, το 28% από τις 4,9 δισεκατομμύρια πληρωμές που διεκπεραιώσαμε, έγινε μέσω κινητών συσκευών. Διαθέτοντας 188 εκατομμύρια ενεργούς λογαριασμούς πελατών, ηPayPal είναι μια αληθινά παγκόσμια πλατφόρμα πληρωμών, η οποία είναι διαθέσιμη σε πάνω από 200 αγορές, επιτρέποντας στους πελάτες να πληρώνονται σε τουλάχιστον 100 νομίσματα, να κάνουν αναλήψεις από τους τραπεζικούς λογαριασμούς τους σε 56 νομίσματα και να διατηρούν λογαριασμούς PayPal σε 25 νομίσματα.
Για περισσότερες πληροφορίες για την PayPal, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα https://www.paypal.com/about. Για πληροφορίες οικονομικού περιεχομένου σχετικά με την PYPL επισκεφθείτε τον ιστότοπο https://investor.paypal-corp.com.

Γραφείο Τύπου της PayPal στην Ελλάδα

Βιβή Πολυκανδριώτη
vivi@polykandriotis.gr
vpolykandrioti@hotmail.com
+30 6944 723 223

Γιόλα Χριστούλα
yola.christoula@blankathens.gr
yola.christoula@gmail.com
+30 6944 763 477

      Επιμέλεια  ρεπορτάζ  :    Sigma  Press Office
  • ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
  • ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΣΤΟ Facebook

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Item Reviewed: Sigma επιχειρηματικότητα : Έρευνα της PayPal/GfK δείχνει πως οι Έλληνες πλέον δεν χρησιμοποιούν το internet απλώς για αγορές ! Rating: 5 Reviewed By: SIGMA ONLINE TELEVISION